Якісний автосервіс

Київ, вул. Світла №3

Ремонт та обслуговування автомобілів з гарантією

Пн - Пт з 9:00 до 19:00
Сб - Нд: вихідний

Для запису в автосервіс телефонуйте, пишіть за контактними номерами

Детонація в бензиновому двигуні

Детонація в бензиновому двигуні

Детонація в двигуні –це мимовільне займання паливно-повітряної суміші в камері згоряння циліндра. Ударна хвиля, що виникає при детонації, може досягати швидкості до 2000 м/с, це багаторазово перевищує стандартну швидкість поширення полум'я до 50 м/с при справному силовому агрегаті. Характерний металевий звук виникає через різке зростання тиску в циліндрі при неправильному згорянні паливно-повітряної суміші.

Займання паливно-повітряної суміші у справному двигуні

Робота бензинового двигуна влаштована таким чином, що на такті стиснення паливно-повітряна суміш займається за допомогою свічки запалювання верхньої мертвої точки поршня. Від дугового розряду свічки поширюється фронт полум'я, який поступово поширюється по стінках камери згоряння. Для кожного з циліндрів розраховується по куту повороту кривошипа колінчастого валу кут випередження запалення.

У справному двигуні енергія, що вивільнилася, від займання ППС впливає на поршень приблизно на 10° після верхньої мертвої точки поршня. При такому фронті поширення полум'я деталі циліндра поршневої групи не відчувають ударних навантажень і досягається максимальне коефіцієнт корисної дії.

Займання ППС при детонації

При детонації спочатку запалення паливно-повітряної суміші ініціюється свічкою запалювання. Але через надлишковий тиск і високу температуру можливе мимовільне займання паливної суміші. Результатом стає другий, майже «паралельний» процес займання всередині циліндра. Внаслідок чого стикаються два фронти розповсюдження полум'я через таке зіткнення можуть виникнути калільного запалювання.

Перегріта зона в камері згоряння є вірогідною точкою виникнення калільного запалювання. Розігріті відкладення продуктів згоряння можуть займати ППС, коли поршень ще на ранній стадії такту стиснення, далеко від верхньої мертвої точки. Ударні навантаження згубно впливатимуть на деталі циліндра поршневої групи та кривошипно-шатунний механізм.

диагностика автомобиля

Шукайте причину поломки?
Телефонуйте зараз, безкоштовна консультація!

+38(097)225-98-54

Написати в Viber


З яких причин виникає детонація у двигуні?

У сучасних автомобілях з інжектором двигуном дана проблема не так поширена, як у карбюраторних. Основні причини виникнення детонації:



Від цієї проблеми інжекторний двигун з електронною системою подачі палива оберігає датчик детонації. Датчик використовується для виявлення некоректного горіння ППС в бензиновому двигуні. У разі виявлення детонації датчик передає інформацію на електронний блок управління двигуном. У свою чергу, ЕБУ переміщує момент випередження запалення на більш ранню стадію, що дозволяє усунути проблему.

Якщо датчик виходить з ладу або його параметри виходять із заданого діапазону, на приладовій панелі світиться індикатор Check Engine. Під час проведення комп'ютерної діагностики сканер відображає один із кодів помилки P0325, P0326, P0327, P0328.

Основні ознаки детонації у двигуні

За деякими особливостями нестабільної роботи автомобіля можливо припустити, що у його циліндрах відбувається детонація. Деякі ознак також можуть вказувати і на інші несправності.

Під час роботи з підкапотного простору доноситься звук удару металу об метал. Особливу увагу варто звернути, якщо цей звук чуєте при високих обертах двигуна або підчас роботи під навантаженням.

Відчутне падіння потужності. За таких ознак двигун починає нестабільно працювати, глухне на холостих оборотах. Ця ознака особливо актуальна для автомобілів з карбюраторним двигуном. Збільшується час, за який автомобіль набирає обертів, особливо якщо він завантажений.

Несправності до яких приводить детонація

Тривала експлуатація автомобіля з детонацією призводить до дорогого ремонту, у деяких випадках до заміни силового агрегату. Тут все просто довше їздите на несправному автомобілі, сильніше руйнується двигун.

Особливо руйнівний вплив виявляється на блоки із алюмінієвих сплавів. На чавунні блоки це також згубно впливає, але вони більш ремонтопридатні.



Всі перераховані вище несправності двигуна є дуже серйозними і дорогими в ремонті їх необхідно усувати негайно!

Що може зробити самостійно?

Заправляйте бензином, який рекомендує автовиробник. Намагатися уникати сумнівних автозаправок, які можуть торгувати підробленим бензином, який не відповідатиме необхідним вимогам стиснення.

Для запобігання утворенню нагару в камері згоряння, який перешкоджає відводу тепла та збільшує ступінь стиснення. Необхідно регулярно на короткий час розігнати автомобіль до максимальної швидкості. До речі вимоги швидкісного режиму 50 кілометрів на годину дуже сприяють утворенню нагару. Виїжджайте іноді на трасу, дайте автомобілю подихати.

Контакти

Київ, вул. Світла №3
+38(097)225-98-54

Написати в Viber

Вы можете задать нам вопрос