Детонація в двигуні - це мимовільне займання паливно-повітряної суміші в камері згоряння циліндра. Внаслідок чого утворюється неконтрольований викид енергії з руйнівною ударною хвилею. Детонацію двигуна можуть викликати різні чинники. Досвідчений водій негайно звернеться до автосервісу для виявлення причини виникнення та усунення їх.
Тривала експлуатація автомобіля з детонацією у двигуні приведе до суттєвих пошкоджень, таких як: прогорання прокладки ГБЦ, пошкодження головки блоку циліндрів, пошкодження деталей циліндро-поршневої групи. Всі ці поломки досить дорогі в ремонті і спричиняють інші несправності аж до заміни силового агрегату.
Гальмівні супорти є однією з дорогих деталей гальмівної системи Вашого автомобіля. Їх ціна в рази перевищує ціну гальмівних колодок і дисків, які являють собою витратні матеріали і потребують регулярної заміни. При виході з ладу гальмівних супортів їх необхідно перевірити і виявити причини несправності. Також цю деталь можна замінити на нову, але дешевше відреставрувати.
Найчастіше в гальмівній системі автомобіля застосовуються однопоршневі супорти з рухомою скобою. На автомобілях з потужними двигунами встановлюються гальмівні механізми з двома та більше циліндрами та нерухомим супортом. У більшості випадків задній гальмівний механізм оснащується гальмом стоянки. Найчастіше в сучасних автомобілях гальмо стоянки приводиться в робочі положення за допомогою робочих гальмівних колодок.
Дизельный двигатель нормально заводится, если у него компрессия более 22 кг/ см2. Если компрессия во всех цилиндрах двигателя менее 20 кг/ см2, то он, скорее всего, не заведется. Хотя известен случай запуска дизеля при компрессии 12 кг/ см2 — для запуска ему в цилиндры влили трансмиссионное масло. Проверить компрессию легче всего через отверстие, в которое вкручивается свеча накаливания. Если у вас нет компрессометра, то попробуйте пальцем заткнуть это отверстие и провернуть двигатель. Нормальный взрослый человек давление более 20 кг/ см2 в свечном отверстии пальцем не удержит.