Якісний автосервіс

Київ, вул. Автопаркова №7

Ремонтуємо від легкового автомобіля до малотоннажної вантажівки

Пн - Сб з 9:00 до 18:00
Нд: вихідний

Оплата за виконані ремонтні роботи транспортного засобу приймається готівкою та по безготівковому розрахунку з ПДВ

Ремонт супортів та причини їх поломки

Реставрація супорту

Ремонт супортів полягає в установці нових поршнів, заміні ущільнювальних манжетів та пильовиків. Випадку коли на поверхні поршня чи дзеркалі циліндра присутні механічні пошкодження риски, подряпини, сколи чи сліди корозії, супорт необхідно реставрувати або міняти на новий.

Такий елемент гальмівної системи як гальмівні супорти є дорогою деталлю на відміну від гальмівних колодок і дисків, які являються витратними деталями, що потребують регулярної заміни. Коли виходить з ладу гальмівний супорт він потребує діагностики та ремонту. Також цю деталь можна замінити на нову, але ремонт супортів обійдеться власнику автомобіля набагато дешевше.

Які деталі гальмівного супорта зношуються?

Найчастіше в гальмівній системі автомобіля застосовуються однопоршневі супорти з рухомою скобою. На автомобілях з потужними двигунами встановлюються гальмівні механізми з двома та більше циліндрами та нерухомим супортом. У більшості випадків задній гальмівний механізм оснащується стоянковим гальмом. Найчастіше в сучасних автомобілях гальмо стоянки приводиться в робочі положення за допомогою робочих гальмівних колодок.

У всіх механізмах гальмівної системи присутні деталі, які рухаються. Наприклад, це може бути гідроциліндр на супорті, що направляють. Гальмо стоянки оснащується механізмом притискання гальмівних колодок. Через вплив високих температур, які виникають під час гальмування, супорт окислюється і втрачає фарбу, також підвергається зносу гідравлічна запірна арматура.

Найчастіше гальма підклинюють і перегріваються із за виходу з ладу пильовиків гідроциліндрів, які є частиною механізму самопідведення гальмівних колодок і направляють супорти на сленгу автослюсарів «пальці».

Крім зносу вище перерахованих елементів, у супорта є ще проблемні місця. Якщо не замінити своєчасно вийшов з ладу пильовика гідроциліндра, це може призвести до виходу з ладу поршня гідроциліндра і навіть робочої поверхності циліндра супорта через утворення корозії. При нерівномірному впливі гідроциліндра на диск або сильному перегріві гальмівного механізму може порушитись початкова геометрія скоби супорта.

Задні супорти з вбудованим механізмом гальма стоянки мають свої поширені несправності. Гальмівний механізм гальма стоянки Teves (ATE) який почали встановлювати на автомобілі в 80-ті роки, зараз практично не використовується. У даного типу гальмівної системи крім виходу з ладу основної робочої частини, може знадобитеся реставрації деталі корпусу, пошкоджені корозією штоки, елементи кріплення і шпильки.

Супорт на вашому автомобілі може прослужити до 8 років при хорошому збігу обставин та своєчасному обслуговуванні. Але також є й ненадійні механізми. Супорта Lockheed, AP Racing які встановлюються на позашляховиках та спортивних автомобілях. Слабкими місцями таких супортів є легкосплавні поршні, які працюють без пильовиків. Особливо швидко втрачають свої робочі характеристики хромовані алюмінієві поршні. Після виходу з ладу гальмівної системи автомобіля експлуатувати його небезпечно і потрібно провести ремонт супортів.


ремонт супортів

Признаки неисправности тормозных суппортов:



Як проводиться ремонт супортів?

Для виконання ремонтних робіт супорт необхідно демонтувати з вашого автомобіля. Розбирання механізму не завжди відбувається гладко, оскільки механізм під час роботи регулярно піддається високим температурам, хімічному впливу. Особливо важко цей процес може проходити у механізмів з гальмом стоянки, а для деяких брендів автомобілів потрібен спецінструмент. Демонтований вузол повністю розбирається і піддається очищенню за допомогою дробоструминної обробки або хімічного очищення в поодиноких випадках застосовується ручне механічне очищення.

Очищення від іржі каналів гідравліки виконується окремо. В обов'язковому порядку встановлюються нові штуцери та запірна арматура. На багатопоршневих супортах проводяться роботи з очищення та перевірки зовнішніх з’єднувальних трубок, якщо вони вийшли з ладу їх змінюють.

Після повного очищення механізму можна ухвалити рішення про його ремонтопридатність. При виявленні глибокої корозії циліндра та інших механічних пошкоджень ремонтувати супорт недоцільно за високу вартість ремонтних робіт. З такими ушкодженнями ремонтують тільки дуже дорогі унікальні механізми.

Якщо приймається рішення, що супорт можливо відремонтувати його ще додатково очищають. У деяких випадках доводиться наварювати метал, щоб була можливість розточити нові місця кріплення, при необхідності проводиться фарбування деталей. Встановлюються нові поршні. Якщо такий ремкомплект відсутній на ринку, доводиться виточувати зі сталі поршні і їх хромувати.

Якщо конструкція супорта передбачає пильовик, то він встановлюється і збирається гідравлічна частина. Після повного складання механізм проходить тестування робочим тиском 200 кгс/см2 та проводиться візуальний контроль на предмет герметичності. Після закінчення успішної перевірки супорт вважається відремонтованим і може встановлюватись на Ваш автомобіль.

Чому ремонтують супорти, а не купують нові?

Основною причиною є вартість нового гальмівного механізму. Найпростіші оригінальні супорти коштуватимуть у діапазоні від 3300 до 8900 грн. Варто пам'ятати, що ці деталі змінюються парами.

У порівнянні з такими цінами на нові деталі реставрація супорта обійдеться набагато дешевше Вам. Наприклад, візьмемо одного з найпопулярніших виробників супортів Bosch їхня реставрація обходиться в діапазоні від 1200 до 2800 грн. та дуже рідко ціна реставрації складних багатопоршневих механізмів перевищує 4500 грн. Під час реставрації супорта всі вироблені деталі замінюються на нові та гальмівний механізм пропрацює практично стільки ж, як і новий. Навіщо платити більше?

Контакти

Київ, вул. Автопаркова №7
+38(097)225-98-54

Написати в Viber

Вы можете задать нам вопрос